Se enkelt indlæg
Gammel 11-10-2014, 19:18   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen selv om man kun bruger alm tanke....ja så kan man få glæde af denne udvikling...

Man kan jo også få brændt smag med en helt alm iclear tank....og det vil stoppe når og hvis man på et tidspunkt får et mod med den nye chip...

Nye tanke til folk med mange tommelfingre he he....nææ jeg lægger ikke så meget mærke til det marked nu...

Men jeg har da hørt en masse rumble om de nye BVC coils fremfor BDC coils....at de BVC coils skulle være væsentligt bedre end de gamle BDC coils...

Skal ikke kunne sige om det passer...da jeg ikke har prøvet det men når så mange mennesker skriver om dem og siger det ja så er der jo nok noget om det...

Det kræver jo selvfølgelig at man har en aspire tank....feks nautilus...

BTW

Hvis man skal følge en på youtube som kun laver reviews af væsker og almindelige tanke skal man følge IndoorSmoker https://www.youtube.com/user/IndoorSmokers/featured

Han gider definitivt ikke RDA/RBA....lave coils selv osv....han synes det er ca lige så spændende som at klø sig bagi ha ha
Måske man kan få nogle ideer derfra hvad man evt kan prøve af nye ting..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat