Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2017, 12:46   #7
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Så har jeg nået det punkt i mit cannabis-olie-forsøg hvor jeg , midlertidigt har opgivet jeg har absolut ingen effekt af cbd olien , selvom jeg er på en stor dosis.

OG så har jeg researchet mig frem til at der jo lige er det der med kørsel med cbd olie i blodet. Og her har jeg brug for jeres hjælp.............

efter hvad jeg kan forstå så har vi i Danmark 0 tolorance over for thc i blodet. og alle de firmaer jeg har fundet cbd olie hos, de påstår at de har maks. 0,2 % thc som restprodukt i deres olie, men i min research forstår jeg det sådan at så er det noget af en risiko at indtage olien, hvis man bliver stoppet og har en rest thc i blodet, selvom man på ingen måde føler sig påvirket af olien. det kan jo, ifølge min tolkning, spores flere dage efter man har indtaget det.

så kære k10ère er der nogen derude som kan dokumentere at jeg tager fejl?

altså hvis jeg bliver taget med denne mikroskopiske rest i blodet, som jeg tolker 0,2 % er, mister jeg så mit kørerkort?

jeg er 100 % afhængig af mit kørerkort da jeg ellers er HELT afskåret fra omverdnen.

er der evt. nogen af jer som kender eksempler på nogen som er kommet i problemer pga olien, altså om de er blevet testet positive hvis de er blevet stoppet i en færdselskontrol, selv om det kun er cbd olie de har taget ?

jeg ville egentlig have fortsat forsøget i håb om at olien på et tidspunkt begyndte at virke men angsten for mit kørerkort overskygger ligenu alt.

øv

vh sortepigen

Sidst redigeret af sortepigen; 31-12-2017 kl. 12:58.
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat