Se enkelt indlæg
Gammel 28-09-2016, 07:54   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Kagen Se meddelelser
Ibuprofen virker ikke længere, og Diclon har kun begrænset effekt og ødelægger desuden min mave. Jeg tager Dolol/Tramadol, men det gør mig sløv og glemsom, og ødelægger min nattesøvn. Jeg tager også Oxabenz for at kunne sove for sitren i musklerne i min højre læg, men vågner ofte og er fuldstændig smadret hele næste dag.
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
tænker, at du skal prøve at tage doloen fast, det skal i kroppen før det virker uden problemer,
Hvis du ikke tager Dolol fast, så kan du ikke regnet med hverken effekt eller bivirkninger.

Første gang jeg tog en Dolol i dagtimerne måtte jeg lægge mig, og jeg var helt væk i en times tid.
I starten blev jeg også meget påvirket af dem, men så gjorde jeg det, at jeg åbnede kapslen og dryssede lidt af indholdet ud (ca. 1/3), og blev på den måde vænnet til dem, og efter et stykke tid kunne jeg så tage dem almindeligt.

Så vidt jeg husker, så var dem, der hedder "Tramadol" nemmere at åbne end dem, der hedder "Dolol".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat