Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2012, 19:30   #26
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af renehdal Se meddelelser
Ja det har jeg, hun er "helt ny" i mit hjem, og vi kender dårligt hinanden, men flink.

Hun har ikke prøvet sådan et afslag før, kun pensioner der er gået igennem.

Når du siger anmeldelse, hvad mener du så?
Jeg har sidet og prøvet at formulere mig på et brev, men skal der mere med?


Jeg vil hermed kommentere jeres afslag.

ifølge lægekonsulenten så er mit niveau på det ubetydelige:

Der er ikke nogen former for behandling, der kan forbedre funktionsniveauet i en sådan retning, at RH kan blive selvforsørgende, hverken helt eller delvist.”
”Funktionsevnen vurderes varigt at være nedsat til det ubetydelige i forhold til at udføre
Løngivende funktioner. Yderligere erhvervsrettede tiltag skønnes åbenlyst at være
formålsløst.”


Hvorfor skal jeg trækkes rundt, når i, igennem alle mine papirer kan læse hvad jeg har været igennem og ikke kun fokusere på hvad der skete på REVA aktiv.
Ja, jeg var i praktik og mødte op, ellers truer i med at tage mine penge, jeg har presset mig selv så meget og skulle leve samtidig med at jeg skulle være der for min mor, og jeg kan ikke mere.

Jeg har arbejdet over evne hele tiden jeg har ville bevise at jeg kunne klare alt det her – men det kunne jeg ikke og jeg kan ikke mere!

Hvis i har læst alle papirer fra Odense kommune, så kan i også se alle de tiltag jeg har været igennem og har det haft en positiv effekt?

Allerede i Odense kommune burde man have set et mønster og bedt om hjælp, men nej – vi trækker den hele vejen ud, for han er jo dårlig i forvejen.

Tror i det bliver nemmere at jeg kommer i arbejde, som i håber på, jeg får ganske enkelt et psykotisk gennembrud og så kan jeg slet ingen ting.

Ja jeg er flyttet, og ikke fordi det er noget jeg er glad for, men fordi jeg ikke kan rumme mine egne børn, er det fedt? Hvordan tror i det er at skulle erkende at man ikke magter sine børn? Tror i så at jeg kan klare et arbejde?

Nej, jeg må tage ekstra medicin fordi jeg ikke kan være alene, jeg er total angst når jeg skal sove.

Tror i det hjælper på min funktionsevne at jeg har fået en hjemmevejleder? Hvorfor skulle det hjælpe?

Skulle hun kunne få mig tilbage til arbejdsmarkedet? NEJ.

Med hensyn til medicin, så har jeg ikke fået nyt medicin, jo for 6 mdr. siden og min psykiater siger det har sin fulde effekt, han siger dog også at mit funktionsniveau er nedsat, stationært og varigt.

Desuden hvis i indhenter papirer fra de sidste 10 år fra min læge, så kan i se at næsten alt anti depressivt medicin har været afprøvet – jeg vil ikke være forsøgskanin mere.

Der er endelig lagt vægt på min unge alder, ja men jeg har oplevet det samme som en som skal på folkepension og kan ikke rumme mere.

Her er et udsnit fra den nye reform:

”Personer, der er så syge eller har så betydelige funktionsnedsættelser, at det er helt
åbenbart formålsløst at forsøge at udvikle arbejdsevnen, er undtaget fra ressourceforløb og skal stadig
kunne tilkendes førtidspension.
Det kan fx være borgere med en betydelig nedsat funktionsevne som følge af udviklingshæmning, personer med en alvorlig hjerneskade eller en person med alvorlige lidelser, hvor de medicinske behandlingsmuligheder er udtømte eller udsigtsløse, og hvor prognosen er kort levetid, eller at sygdommenver hastigt accelererende.”


Læs venligst mine lægepapirer igen. Desuden træder denne reform først i kraft pr. 1/1-2013

Har i læst mine papirer fra jeres lægekonsulent? Det virker ikke lige sådan.?
Hun udtaler yderlige:

”Herfra vurderes det ikke, at RH vil kunne deltage i erhvervsafklarende tiltag – ej heller på
Længere sigt.

Der skønnes at være meget stor risiko for, at der igen opstår en svær forværring af hans psykiske lidelser, og det vurderes ikke, at han som følge af den samlede beskrevne psykiske og begavelsesmæssig tilstand vil være i stand til at kunne udføre løngivne arbejdsopgaver

– ej heller i mindre omfang uanset tilgodesete skånebetingelser.
Der kan ikke peges på behandling eller andre tiltag, der vurderes at ville kunne ændre på dette. Funktionsevnen vurderes varigt at være nedsat til det ubetydelige i forhold til at kunne
udføre løngivne arbejdsfunktioner og til at kunne indgå i et arbejdsrelateret
ansættelsesforhold.”


Psykolog Anne Marie Overgaard skriver følgende:

”Patienten har ikke tidligere kunnet profitere af diverse behandlingstilbud, hvorfor terapi er
kontraindiceret. Eliminering af ydre pres vil være den egentlige behandling”.


Behøver jeg skrive hele min sag til jer? I har den liggende og har læst den GRUNDIGT igennem, som i fortæller.

Mvh
René
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat