Se enkelt indlæg
Gammel 29-09-2010, 11:13   #211
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
[QUOTE=phhmw;125894]at blive nysgerrig kære M2y.

Det kan man blive klog af. Men nu drejer tråden over i det politiske som kan være ubehageligt og tidkrævende at rode rundt i.

Du ønsker at klage så et svar/afgørelse fremkommer.

Jeg anbefaler dig at
Send kopi til handicaprådet. Så bliver de tvunget til at tage stilling.
Send kopi til socialudvalgsformanden og borgmesteren som er den øverste ansvarlige."

Hejsa Peter

Ja jeg har sendt brev til Statsforvaltningen. Jeg har også sendt kopi til socialudvalgsformanden og borgmesteren og sent en kopi til Handicaprådet.

Handicaprådet har svaret tilbage på min henvendelse, men deres svar stemmer ikke overens med det du siger.

Handicaprådet svare således" Hermed kvitteres for modtagelse af din mail.

Sygedagpengeområdet hører ikke ind under handicaprådet, hvorfor jeg ikke har mulighed for at udtale mig i i din sag."

Men det var jo heller ikke min sag/ personsag handicaprådet skulle forholde sig til, det var jo overskridelserne af svarfrister

SÅ Hvad nu lille du ??

M2y
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat