Se enkelt indlæg
Gammel 27-11-2012, 12:52   #1
kenneth c
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-11 2012
Indlæg: 32
Styrke: 12
kenneth c er ny på vejen
Hvad gør jeg??

Hej alle.
Har først lige opdaget dette forum, så jeg er helt ny herinde

For 5-6 år siden konkluderede min læge at jeg havde en depression. Jeg fik medicin, og var sygemeldt i et års tid. Efterfølgende har jeg været medicinfri 2 gange, og er lige pt. uden medicin.

Sagen er at jeg aldrig har følt at jeg har haft det helt godt, både med og uden medicin. Det er som om min tilstand svinger meget. Fra at have det ok, til at være helt i kulkælderen. Jeg har haft svært ved at holde mine jobs, og er lige pt arbejdsløs og på dagpenge. i øjeblikket har jeg det slet ikke godt, men har nu fået taget mig sammen til at få bestilt tid til lægen, da jeg er kommet frem til at det her går ikke længere...der er nød til at ske noget!!

Jeg kunne forestille mig at min læge vil have at jeg skal have medicin igen, og muligvis sygemelde mig. Det er for så vidt også fint nok, men hvad så??
Sidst jeg var sygemeldt savnede jeg ligesom at der skete noget opfølgning på tingene..(og det endte med at jeg selv raskmeldte mig)

Lige pt. føler jeg ikke jeg kan varetage et job, og slet ikke fuldtids. Jeg kunne godt tænke mig at komme til nogle samtaler med en psykolog eller lign. men min økonomiske situation gør at jeg ikke har råd.

Jeg er meget i syv sind i øjeblikket, og ved ikke hvordan jeg helt skal forholde mig til hele situationen.

Så jeg går ud fra at mit spørgsmål er noget lign.: Hvad ville i gøre?. hvad har i gjort?. Har i stået i en lign. situation. osv?

Jeg ved godt at mit indlæg, og spørgsmål, måske er lidt "flyvske", men som sagt er jeg meget forvirret og er hele tiden i tvivl om hvad jeg skal/kan gøre..

Mvh. Kenneth
kenneth c er ikke logget ind   Besvar med citat