Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2010, 08:22   #105
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lunasdatter,

Tusinde tak for de gode råd og støttende ord. Det undre også mig at jeg ikke helt kan fornemme hvor min sag 100% står, jeg håber at trækket med hende overlægen bliver det sidste.

I mandags hvor jeg havde fået beskeden fra min sbér om det med overlægen, der skulle jeg heldigvis til psykiater´og han ved jo godt hvordan det er i kommunerne. Han sagde at hans rapport skulle nok videre til hende overlægen fordi hun netop er overlæge!! Det er min psykiater dog også, men det har de nok ikke noteret sig !! Sikke en gang humbuk. Jeg sagde også til ham at det var godt jeg skulle over til ham i mandags for ellers var jeg nok gået "på druk". Han sagde så at det kunne ikke betale sig for så ville man kalde det misbrug og misbrug kan jo behandles.

Bare rolig, jeg har styr på mig selv og tror også at jeg har det på min sag, jeg er bare skuffet over at den sådan trækkes i langdrag, tænk sig hvis de vil have mig igen med et nyt terapi forløb og en ny arbejdsprøvning.?? Jeg fik min veninde med på banen igen for jeg har brug for hendes klare hoved og øjne igen på min sag. Hun var også med ved et møde sidste sommer hos min forrige sagsbehandler, denne var så tæt på at lukke min sag indtil lægekonsulenten kom på banen og hun selv stoppede. Hun sagde faktisk at jeg kunne søge en §17, men det ville jeg ikke, så jeg har fulgt lægekonsulentens anbefalinger indtil videre, men nu må min nuværende og mere erfarne sagsbehandler altså træde i karakter og det er det vi vil have hende til.

Da jeg var til mit første og hidtil eneste møde med min nuværende sagsbehandler i februar i år, sagde hun at jeg bare kunne maile til hende hvis jeg havde nogle spørgsmål eller lign. Hun sad kun med ftp. sager ikke så mange, men de tunge af slagsen. Desværre følges der dog meget sjældent op på de mails jeg har sendt og nu kommer sommerferien, jeg tror at jeg mailer til hende som du skrev, jeg kan jo ligeså godt bruge tiden til noget fornuftigt .

God weekend, ses på K10 :-)

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 12-06-2010 kl. 08:26.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat