Se enkelt indlæg
Gammel 02-02-2012, 17:54   #6
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Wink Skruk!

KÆRE NENSYPIGEN!

Du har en go mand, og du vil sikkert bliver den bedste mor i verden.
Når man er depressiv, har en personlighedsforstyrrelse mm, kan man alligevel godt blive en go mor.

Jeg siger ikke, at jeg selv er en fandens go mor, meen tror, at jeg er en gennemsnitsmor på godt og ondt.

Jeg har lidt af depression og personlighedsforstyrrelse siden mit sekstende år, og i skrivende stund er jeg 54.

Jeg har to voksne drenge på 19 og 25 år.

Jeg har været HELT ALENE med drengene, og guderne skal vide, at det indimellem har været meget hårdt. Men dé drenge, dé betyder alt for mig, og jeg elsker dem overalt på jorden.

Jeg har i alle disse år, aldrig hørt tale om, at jeg ikke kunne varetage rollen som mor, og har aldrig været bange for, at nogen skulle finde på at tage dem fra mig. Jeg ved med mig selv, at jeg har gjort det bedste, jeg overhovedet kunne, omend det måske ikke altid hélt har været godt nok.

Men jeg kan sige dig, at begge drenge er rimeligt afbalancerede, og klarer sig godt i livet. Den ældste rejser rundt som supervisor i eget firma, den yngste blev færdig med studentereksamen sidste år, og vil gerne læse til læge.

Når du og din mand, Nensypigen, føler jer parate til at få en lille baby, med alt hvad det indebærer, så er det bare at gå igang.

Hvorfor, skulle du ikke kunne blive en ligeså god mor, som alle andre?

Jeg vil ønske Jer al mulig held og lykke, når I når så langt.

Knuz og kærlig hilsen Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat