Se enkelt indlæg
Gammel 04-01-2011, 16:49   #1
Marjen
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2010
Lokation: Sorø
Indlæg: 11
Styrke: 14
Marjen er ny på vejen
Kommunen har planer om at raskmelde mig imorgen

Jeg skal til møde imorgen på jobcentret, hvor min sagsbehandler telefonisk har lagt op til, at de vil raskmelde mig. Jeg har min sagsbehandler fra fagforening med.

Privat er jeg gift,har et barn på 10 år og 3 børn på 6 år. I forbindelse med sidste graviditet/fødsel har jeg gået hjemme i næsten 3 år, dette var en hård tid og da jeg skulle igang med at arbejde igen, resulterede det i stress. En meget slem omgang.
Dengang var jeg på sygedagpenge og blev meget hurtigt sendt i virksomhedspraktik. Dette kunne jeg slet ikke overskue og jeg magtede ikke at sige fra, derfor fandt jeg selv et job 25timer om ugen. Langsomt begyndte det hele at gå fremad, jeg søgte et andet job,da jeg pludselig trængte til udfordringer, og fik det. Det job var fysisk hårdt, jeg er social og sundhedsassistent. Og det kunne min krop slet ikke klare. Jeg fik langsomt flere og flere smerter og har været sygemeldt flere perioder i 2010. Er nu fyret pr.28.2.2011
Har været ved 2 reumatologer, som begge konkluderer, at jeg skal revalideres.
Jeg går til psykolog, da denne sygeperiode også har resulteret i stressrelateret depression, hun mener slet ikke jeg er i stand til at arbejde lige nu, da de krav der bliver stillet til mig privat, er det eneste jeg kan klare lige nu.
Kommunen har sendt mig til yderligere en reumatolog, som også konkluderere, at jeg skal revalideres, dog gav han mig en anden diagnose end de andre.
Den lægefaglige konsulent, har så konkluderet, at min tilstand er stationær og at jeg sagtens kan arbejde med skånehensyn. Og derfor vil de så raskmelde mig imorgen.
Hvordan er reglerne??
Er der noget jeg skal være særligt opmærksom på??
Og skal jeg så tilbage til det job jeg er fyret fra så længe jeg får løn??
Marjen er ikke logget ind   Besvar med citat