Emner: Cannabis
Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2013, 03:32   #12
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tja, Cannabis er jo ikke anderledes end alle andre former for medicin, hvor overdosering sættes i forbindelse med ubehagelige bivirkninger.

Problemet kan være, at man ikke altid ved hvor meget eller lidt man skal have af en given ''bønne'' før end man er overdoseret, hvorfor det tilrådes at nappe en meget lille kage/hiv på en joint for netop ikke at komme ud i ubehageligheder....

Der findes også rigtig mange sorter, nogen kan man kamp ryge uden egentlig at blive skæv og smertefri, og andre skal man ikke ryge ret meget af, før end man er komplet smertedækket - grænsende til det følelsesmæssige bevidstløse. Andre sorter går bare i øjenlågene og giver en voldsom træthed.

Man kan IKKE sige, at sådan er Hash, eller sådan virker Hash/Cannabis.
Ingen klump er ens, ikke to sind er ens.
Og at gøre sine egne erfaringer kan gøre mere ondt end godt, hvis man ikke aner hvad det egentlig er man sidder og nuldre med...

Min søn - og nu kommer der lige et sidespor - har en kammerat som her i begyndelsen af året tog LSD. I sin LSD rus drømmer han så at han kravler op i et træ, og da han atter i drømmen er nede på jorden, opdager han pludselig at han har glemt sine ben oppe i træet - pga de manglende ben kan han ikke komme op i træet og hente benene, og det meste af rusen kommer til at omhandle de skide ben.
Da han vågnede op fra rusen, var han lammet fra navlen og ned, og her 10 mdr efter, er han stadig lam (og er blevet en medicinsk gåde!).
- min søn fortalte i dag, at lægerne nu har diskuteret om de skal give ham LSD igen, for at få han ind i en rus hvor han muligvis kan få hentet sine ben ned fra træet (så han kan genvinde førligheden)....

Så stoffer, uanset hvilke, kan have ekstreme bivirkninger, hvis sindet ikke er med.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat