Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2008, 12:07   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja, jeg er selv på kontanthjælp og psykisk syg - og har været det i snart 21 år, suk...og har aldrig stået tilrådighed for arbejdsmarked, dobbelt suk.

Men jeg tænker mere, hvis Claus Hjort Frederiksens udtalelser skal holde stik (hvad jeg godt ved de sjældent gør!), så må syge mennesker ikke overgå til kontanthjælp, men skal tilbydes fleks eller ftp. Men da Pussi83 kan arbejde mellem 27½ -24 timer, så bliver det jo nok ikke ftp, men fleks.....

Men jo da, det kunne da godt tænkes at de ignorerer deres egne løfter og parkerer Pussi83 på en kontanthjælp, giver afslag på fleks og fortæller at hun udmærket kan blive selvforsørgende da hun nærmer sig de 30 timer. Meeeen, jeg vil da hellere give håb til Pussi83 og støtte mig lidt til div udtalelser istedet for at male fanden på væggen med det samme....
Når alt kommer til alt, så har mange af os jo kun håbet at klamre os til, og det synes jeg man skal have lov at have så længe som muligt, alt andet er jo psykisk tortur.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat