Se enkelt indlæg
Gammel 19-06-2010, 10:16   #129
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lone og I andre,

Jeg har ikke lige fået skrevet, har haft min datter på besøg og deslige .

Jeg talte langt om længe med min sagsbehandler igår formiddags. Det var skønt. Vi kom frem til at min psyk. rapport ikke skal over den der overlæge, men istedet vil min sagsbehandler indhente en psykiatrisk speciallæge erklæring fra en ny uvildig psykiater. !!

Lægekonsulenten på min sag havde sagt at han var tilfreds med de rapporter han har hidtil i min sag, men han anbefalede enten at jeg skulle genindskrives på psykiatrisk afdeling eller at min psykiaters rapport blev sendt til overlægen på psykiatrisk skadestue. Jeg hørte kun til det sidste da sagsbehandleren skrev til mig for nogle uger siden. Da jeg talte med min sagsbehandler, kunne jeg forstå på hende at hun heller ikke syntes det med rapporter til lægerne i mellem var optimalt, men der mangler altså en konklusion der siger: ingen behandlings muligheder og varig lidelse. !!

Jeg har nu sagt til min sagsbehandler at de jo så må spørge psykiateren direkte i den nye erklæring så hun får lægekonsulenten overbevist. Jeg fornemmede klart at hun var på min side og vil sørge for at rapporten er indhentet inden hendes ferie i uge 29, så det kan ikke vare længe inden de finder en psykiater jeg igen skal ind til samtale hos.

Jeg ved simpelt hen ikke om der er en psykiater der kan konkludere i kommunens termer. De rapporter jeg har i forvejen syntes at være ok i forhold dertil, men vi skal simpelthen have en på banen, der lukke alle huller, jeg håber det lader sig gøre. Jeg vil bare sørge for at være mig selv og evt. bede om pauser, da jeg ofte max holder til et kvarter adgangen, de andre gange har jeg bare "holdt ud".

Erfaringer fra lign. høres gerne. Takker.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat