Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2009, 19:16   #9
Antoniette
Hjemmevant på K10
 
Antoniettes avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-08 2007
Lokation: Odense kommune
Indlæg: 283
Styrke: 17
Antoniette er rigtig godt på vej
Nej, Suncil du gør ikke noget forkert, tværtimod synes jeg at du skal sætte nogle helt klare grænser over for din mor. Det lyder som om du kører rundt med dig og du gør hvad du kan for at gøre hende tilfreds?

Jeg har selv haft store problemer med min egen familie og har valgt ikke at have kontakt til dem længere. Det var ikke nogen nem beslutning, og jeg prøvede ALT, for jeg måtte være sikker på om der var noget som kunne forbedre vores forhold. Men min mor, som styrer familien, kunne jeg ikke gøre noget ved. Vi kunne ikke have en helt almindelig samtale. Altid brok og negative kommentarer, hun mistænkte mig for at lyve bl.a. om min sygdom, alt var min fejl, og imens hoppede (okay så meget man nu kan når man er invalid) rundt, tilsidesatte alle mine egne behov for at gøre hende tilfreds. Men hun bliver aldrig tilfreds.

Jeg havde det ligesom du, dårligt flere dage efter jeg havde været sammen med familien. Og det blev værre og værre. Jeg havde det også dårligt før jeg skulle til familiekomsammen.

Så sæt grænser og pas godt på dig selv.

Som en klog ældre dame sagde til mig: Du kan ikke bestemme hvordan andre mennesker skal være, men du kan bestemme, hvor meget **** du vil finde dig i!
Antoniette er ikke logget ind   Besvar med citat