Se enkelt indlæg
Gammel 12-12-2009, 15:58   #6
Frue.Hansen
Elsker at være her på K10
 
Frue.Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-06 2009
Indlæg: 63
Styrke: 15
Frue.Hansen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Frue Hansen, jeg ville ikke sende brevet. Men tage det med, når jeg kom derned og læse det for hende. For man kan ikke snakke med hende, så siger hun det har hun aldrig hørt.

Alt hvad hun siger er rigtig, det er os andre der omgåes sandheden eller husker forkert. Og hun har også prøvet at være mere syg end nogen anden menneske, så jeg fortæller hende aldrig, hvordan jeg har det. Hun mente også mine smerter forsvandt, hvis jeg tabte mig. Og som I ved har jeg tabt en del siden sommer og jeg har stadig mega mange smerter plus alt det andet der kommer snigende. Så en mor der opfører sig sådan, det sårer mit moderhjerte, men mine børn de tager det flot.

Håber bare aldrig jeg bliver som min mor. Hvorfor kan hun ikke bare være glad for de besøg hun får og glad for livet i det hele taget og være mere positiv.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Suncil Se meddelelser
Frue Hansen, jeg ville ikke sende brevet. Men tage det med, når jeg kom derned og læse det for hende. For man kan ikke snakke med hende, så siger hun det har hun aldrig hørt.

Alt hvad hun siger er rigtig, det er os andre der omgåes sandheden eller husker forkert. Og hun har også prøvet at være mere syg end nogen anden menneske, så jeg fortæller hende aldrig, hvordan jeg har det. Hun mente også mine smerter forsvandt, hvis jeg tabte mig. Og som I ved har jeg tabt en del siden sommer og jeg har stadig mega mange smerter plus alt det andet der kommer snigende. Så en mor der opfører sig sådan, det sårer mit moderhjerte, men mine børn de tager det flot.

Håber bare aldrig jeg bliver som min mor. Hvorfor kan hun ikke bare være glad for de besøg hun får og glad for livet i det hele taget og være mere positiv.
Kære Suncil.
Stort TILLYKKE med dit vægttab.

Det med og læse brevet for din mor vil jeg råde dig til.
Før end du læser brevet for hende vil jeg råde dig til og fortælle hende at dette brev vil du læse for hende nu uden afbrydelser, at du har ret og krav som voksen person, hendes datter og som mor til dine børn og blive hørt.

Jeg vil råde dig til og skrive at du er nu voksen og har din familie som betyder alt i verden for dig og når hun omtaler din familie hvis hun ikke kan omtale din familie positivt så vil du ikke høre om hendes negative holdninger.

Samt vil jeg råde dig til at fortælle hende om at du har brug for og blive lyttet til og ikke kritiseret.

__________________
Du kan sagtens narre alle folk i nogen tid, og nogle folk hele tiden, men du kan ikke narre alle folk altid.

Citat: Abraham Lincoln
Frue.Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat