Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2011, 18:25   #5
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Question

Tak for svar. startede med at søge i 2008.

Det er 3 gang jeg får afslag, og alle ting er fulgt, udfyldt samtale skema, funktionsevnebeskrivelse og hvad det alt sammen hedder. Jeg har gjort indsigelser til SB, nogen gange lykkes det at få det ændret, andre gange skriver jeg med en dør.

Den er 2 gange henvist tilbage til min kommune fra Det Sociale Nævn, for at rette op på tingene fra kommunens side.

Denne gang blev de bedt om status attest fra lægen, hvilket er noget pjat i følge mig, for det er ikke min egen læge som har behandlet mig eller stillet diagnosen fibromyalgi.

Her kunne jeg måske skrive, at hvis man ønskede mere oplysning om min sygdom og hvordan den påvirker mig, så skulle man henvende sig der hvor jeg er diagnostiseret og de har forstand på denne sygdom.?

Det har min læge altså ikke, ikke for at sige noget grimt om ham, han er okey.

Problemet har været, at jeg har sagt jeg kan mere end jeg faktisk kan, fordi jeg ikke ønsker tusind mennesker ind i mit liv fra kommunen. Det er rigeligt med hj hjælp hver 14 dag.

Og det har taget mig lang tid, at indse denne sygdoms omfang og hvordan den påvirker mig i min daglig dag. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat