Se enkelt indlæg
Gammel 30-10-2009, 14:05   #22
mugge
Hvor skulle jeg ellers være
 
mugges avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2008
Indlæg: 187
Styrke: 17
mugge er ny på vejen
Update. Jeg har fået et papir fra jobcenter hvor jeg fritages fra aktivering de næste 3 måneder efter noget der hedder §13. st. 5 - nogen der ved hvad det er?
Med hensyn til Henrik Day så har jeg muligvis været forhastet. Han mener faktisk at jeg bør have pension, så formodentligt er han på min side, men hvordan vide det når jeg lider af paranoia?

Nå men sådan som jeg forstår det, så har de endnu en gang fået en undskyldning for at sylte sagen. De vil åbenbart fylde mig med mere psykofarmaka, for at presse en arbejdsevne som ikke er der mere. Er ved at blive vanvittig. Ihvertfald vil der være en ny vurdering efter 3 mdr. så pensionen har endnu lange udsigter. Men både min egen læge og psyk afdelingens læge siger samstemmende at min arb.evne er nul og at det er farligt for mit helbred, både psykisk og fysisk at presse mig til arb.prøve. Hvorfor de vil vente 3 mdr. forstår jeg ikke. Andet end det blot er en måde igen at forhale sagen. Og når de 3 mdr. er gået hvad så?
Hold kæft hvor er jeg bare træt af deres L.***



-- -- --

In a nation ruled by swine, all pigs are upwardly mobile—and the rest of us are ****ed until we can put our acts together: not necessarily to win, but mainly to keep from losing completely. We owe that to ourselves and our crippled self-image as something better than a nation of panicked sheep.

—Hunter S. Thompson, The Great Shark Hunt, 1979

Sidst redigeret af mugge; 30-10-2009 kl. 14:07.
mugge er ikke logget ind   Besvar med citat