Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2009, 22:43   #10
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
ang din datters piskesmæld.

Hej Yasmin

Jeg indsætter lige en ide jeg sendte til Toullouse for et stykke tid siden. Den har hjulpet mig over et whiplash som jeg selv fik i foråret 1993 ved et trafikuheld. Jeg kan selvfølgelig ikke love at den vil hjælpe din datter, med den er et godt bud. Tag jer ikke af antal øvelser. Find evt jeres egen antal pr. øvelse hvis I prøver.

Citat:
Jeg har en ide til hvordan du muligvis kan blive mere fysisk aktiv uden de store sværdslag. Har du nogensinde hørt om en træningsform der hedder Callanetics?

Fidusen med denne træningsform er at den består af små bevægelser i hver eneste øvelse, og uden nogen form for rykvise bevægelser. I bogen starter træningen godt nok med 25 bevægelser i hver øvelse og stiger så efterhånden til 100 af hver, men jeg tror nok at du, hvis det var noget, skal starte med f.eks. 10 af hver og så arbejde dig langsomt op.

Jeg siger ikke at du lige får DEN rette træningsform serveret med det her forslag, men hende der opfandt den gjorde det selv på grund af rygproblemer og jeg har fået fjernet alle symptomer på et piskesmæld jeg fik i 1993, så den var måske i det mindste et forsøg værd

Bogen er udgivet i serien Bonniers bøger fra forlaget Høst & Søn, og har ISBN nr. 87-427-0390-5 hvis du er interesseret, eller andre er for den sags skyld.
Det er det sidste i teksten I skal bruge hvis I vil prøve at lindre piskesmældet med Callanetics. Vær dog forberedt på at der går et stykke tid før i mærker nogen forandring hvis den virker. Og Stop selvfølgelig med det samme hvis I mærker en forværring.

Pøj Pøj med din datters sag og Mega til jer begge. Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat