Emner: Argh ! :mad:
Se enkelt indlæg
Gammel 24-09-2010, 21:37   #9
SoLost
Afhængigheds tegn af K10
 
SoLosts avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-10 2009
Alder: 34
Indlæg: 318
Styrke: 15
SoLost er ny på vejen
Citat:
Solost, jeg er rigtig ærgerlig på dine vegne, men jeg føler også at din sagsbehandler indtil videre ikke har gjort sit arbejde omkring din sag godt nok.
Det syntes jeg heller ikke, men det siger min kontaktperson, at hun gør.

Citat:
men det ER sagsbehandleres job, at indhente lægelig dokumentation for at en arbejdsprøvning skal kontra incideres. Det er ikke noget din psykiater skal komme med på egen hånd. Han skal have en anmodning fra kommunen/din sbér om beskrivelse af din funktionsevne, mulighederne for arbejdsprøvning og evt. skåne behov osv. osv. Hun bliver jo nødt til at skrive hvad hun vil vide og det ved hun vel i forhold til at bære din sag igennem systemet ?
Det har jeg prøvet at forklare hende 100 gange, men er bare som om hun taler uden om.

Citat:
jeg forstår ikke, at en sagsbehandler kan indstille en til §18 hvis hun ikke er sikker på at grundlaget er godt nok og spørgsmålet er om det er det i din sag?
Jamen det siger hun jo at det er, at det er derfor hun ville søge ftp.
Hvorfor skulle grundlaget ikke være godt nok i min sag?

Citat:
Jeg kender ikke din sag til bunds, men jeg syntes at du skal få talt med din sagsbehandler om hvad der skal til for at pensionsnævnet tager din sag. Sagsbehandleren må da også have interesse i, at din/"hendes" sag går igennem når nu hun indstiller den ??
Tak for rådet, det vil jeg prøve. Men det føles bare som om, at hver gang jeg spørg hende om noget, så får jeg ikke svar på det jeg har spurgt om.
Ja, efter hvad min kontaktperson siger, så lyder det da som om at hun har det.

Citat:
Hvilken ydelse er du på ? Hvis sygedagpenge kan det bedst betale sig at fortsætte en §18 som TG også skriver. Hvor mange andre speciallægeerklæringer er der i din sag ? Og hvad siger de ??
Jeg er på kontanthjælp. Altså der er en neurologisk undersøgelse, en psykologisk undersøgelse og en generel helbredsattest. (ca. 1 år gamle) Men der er ikke nogen af dem der er inde på emnet job og uddannelse. Altså der er ikke vurderet noget om erhvervsevne i dem.

Det er der i mit brev, fra min psykiater. Som er helt nyt, og de kan vel ikke forlænge at 100 forskellige mennesker skal skrive det samme, en gang må forhelved være nok. Sorry, jeg er pisse sur på dem og så træt af det her ****e system. Har fandeme kæmpet hele mit liv, bare for at være til.
SoLost er ikke logget ind   Besvar med citat