Se enkelt indlæg
Gammel 27-12-2011, 23:23   #3
nala
Slettet Medlem
 
Tilmeldingsdato: 14-07 2011
Indlæg: 70
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
nala er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Nala.. det er godt at du føler dig rolig nu da Ricky har "taget over" eller er med inde over din sag...

Jeg havde en med fra FOA da jeg gik på sygedagpenge tilbage i 2005 .. og det var også en stor hjælp for mig... Var jeg i den situation at vedkommende ikke kunne hitte ud af det med dagpenge... eller at min kommune var strid... så tror jeg også at jeg kunne finde på at hyre en privat....

Selvom jeg stadig mener at det er tudetosset at skulle poste penge efter noget som ens sagsbehandler burde klare på en måde som var tilfredsstillende for alle parter... Men sådan er tiderne så idag...

Fatter bare ikke de socialrådgivere der finder sig i at skulle lave en masse l*** ud af et arbejde ... gad vide hvornår de får nok og sætter hælene i gulvet..

Håber at din sag kommer til at køre på skinner fra nu af og at din kommune indser at de skal køre din sag efter bogen ♥

Knus Lone
Tusind tak Lone, rigtig rart med din respons. Og ja - jeg bliver mere og mere rolig, men der sker konstant noget, der gør at jeg bare ikke får fulde ro til at koncentrere mig om mit helbred, og det burde jo være det vigtigste i min sag!

Jeg forstår ikke, at sagsbehandler, som jo er mennesker af kød og blod som os, kan have et job, der har til sigte at ødelægge vores liv, mere end det i forvejen er!! Og så indkassere en bonus ordning! Det er jo sket i flere kommuner, har jeg fået oplyst!
Som det står SKREVET og SKREGET alle steder, så blive syge jo ikke raske af - at komme ud over kanten!?? SÅ ja - hvornår er der nogen der sætter hælene i??!!
Jeg ville aldrig kunne varetage sådant et job, der har sådant en dagsorden!

Men jeg håber og beder til nu, at jeg får den ro, jeg trænger til, og den behandling, jeg har krav på, for at få et liv igen!

Med det jeg har oplevet til dato, ser jeg ikke andre muligheder, for at kommunen holder sig til bogen, at have en privat socialrådgiver ved min side.

Det Ricky har skrevet kommunen, har jeg aldrig som "normal begavet" syg, kunne evne at skrive dem! Så for mig er han uundværlig!!

<3 KNUS til dig
nala er ikke logget ind   Besvar med citat