Se enkelt indlæg
Gammel 28-11-2019, 09:58   #198
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.748
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Når børn skal optrænes.........

phhmw

Det er yderst sjældent, at jeg roser fysioterapien, grundet mine egne dårlige erfaringer, gennem 50 år, men ros til den, som ros fortjener.

Der er yderst sjældent at jeg roser kommunerne, grundet mine egen dårlige erfaringer, gennem 50 år, men ros til. den, som ros fortjener.

https://www.facebook.com/TheBackToLi...g3NDk4MDU5OTE/

Skal et alvorligt tilskadekommet barn genoptræne 2x30 min om ugen eller skal barnet have fri fra skole i en periode, og fokusere fuldt ud på genoptræning? 🤓😍

Dét spørgsmål er vi - som velfærdssamfund og mest af alt medmennesker - nødt til at stille os selv og kræve et politisk svar på. 💪

I denne video møder I fantastiske Hannah, der er det første barn i Danmark, hvor der officielt fra en kommunes side er investeret i et ubegrænset genoptræningsforløb til hende.

Aftalen er, at hun skulle have fri fra skole i to måneder, for at fokusere på fuldt ud på hendes genoptræning, selvom dette ikke normalt er kommunens procedure - og resultaterne her efter bare 4 uger er heldigvis himmelråbende. 😍

Tlbage i Februar kom Hannah alvorligt til skade midt ude i en jungle i Asien. En situation, der satte hendes krop helt tilbage til start, hvor hun hverken kunne gå eller stå.


Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat