Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2009, 11:23   #10
joa
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2009
Lokation: københavn
Alder: 54
Indlæg: 29
Styrke: 15
joa er ny på vejen
jeg har virkelig også haft dårlige oplevelser med skelbækgade jobcenter.

i 6 år har jeg haft enansøgning vedr. flexjob/ arbejdsprøvning
min mor bliver syg januar 09 (mave/tarm kræft) jeg søge plejeoverlov for at værer hos hende den sidste tid den bliver bevildet men langsom sagsgang gør at jeg ikke har en kontrakt, min sagsbehandler ringer konstant til mig og rykker for plejeoverlovskontrakten, jeg beder dem om at kontakte min mor pensionskontor for at få bekræftet at min plejeoverlov var bevildet. men nej det var ikke hendes job jeg skulle står til rådehed for arbejdsmarket jeg bliver sur og fortæller at det har jeg ikke overskud til da min mor lå på det sidst 2 dage efter dør min mor jeg ringer til min sagsbehandler 3 dage efter og siger at min mor er dø og at jeg var klar til arbejdsprøvning, men nej nu var der sørmer ikke en plads til mig og jeg var blevet rykket tilbage i køen, gud hvor bliver jeg tosses.
her har man gået i 6 år uden der sker noget i ens sag, så ringer man og gør dem opmærksom på at jeg har fået bevildet overlov, så kan de lige pludselig godt finde min sag og så kan det kun gå for langtsomt men at sende mig afsted til arbejdsprøvning, selv om de ved at min mor ligger på det sidst, når man så kantakter dem efter mors død, så haster det ikke så meget mere.

nu har jeg heldigvis fået en god sagsbehandler og ar i arbejdsprøvning, men jeg mener det at være tilknyttet skelbækgade jobcenter i sig selv er en arbejdsprøvning.

dejlig lige at få luft

Held og lykke til andre

hilsen Joan
joa er ikke logget ind   Besvar med citat