Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2018, 14:50   #1
Siv40
siv40
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2018
Indlæg: 5
Styrke: 0
Siv40 er ny på vejen
Smile Mentor og ny herinde

Hej og tak for medlemskab.

Jeg er nu i 2.afklaringsforløb og skal i virksomhedspraktik.
Er også bevilleget en mentor. Ved i hvordan man kommer i kontakt med mentor skal jeg ringe til kommunrn og evt hvor?
Ellers kan jeg fortælle at efter mødet gik jeg ned psykisk. Jeg har stort set været i mine egen depressive tanker i tre dage nu.
Håbet er fleksjob i fremtiden, men det virkede ikke helt som om at jeg har kommunens støtte.
Er hunderæd for at jeg ender på kontanthjælp og det vil ikke gøre problemerne mindre tværtimod.
Lider af genereliseret angst. Stationær depression . Tvangspræget og emotionel ustabil ( impulsiv) type . Opfølger ikke kritirerene for Bordeline ( det manglede da bare)
Har stort set været uden job i 10 år. Til den der har oprettet denne gruppe Tak tak hold op hvor jeg bare føler mig ensom og uden håb om fremtiden.

Har efterhånden været i mange praktikker og denne praktik er ekstra vigtig . Jeg skal bevise at jeg egner mig til fleksjobsordning.
Det skal siges at efter mit første møde med jobcenteret - som jeg troede vil hjælpe mig videre nej jeg er blevet mere syg af det system har mistet en stor arbejdsevne og mig selv fuldstændigt.

Sidst redigeret af Siv40; 31-05-2018 kl. 15:00. Årsag: Det er mit første indlæg
Siv40 er ikke logget ind   Besvar med citat