Se enkelt indlæg
Gammel 12-07-2014, 11:25   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af de7smådværge Se meddelelser
eller at Vibeke Manniche googler hendes eget navn fra morgenstunden...
Ha ha, ja hun er s'gi da nok lige så paranoid, som vi andre kan være det når vi kæmper med systemet.


Og så sidder jeg her og føler mig p*sse hamrende heldig, at jeg aldrig er stødt på en læge, som arbejder efter term-modellen.

Ud over min ryglidelse har jeg i en hel del år gået rundt og haft det mere eller mindre ad h..... til.
Først de sidste par år er jeg kommet på sporet af, at det handler om min fordøjelse og får nu zoneterapi, som har en utrolig god effekt.

Jeg har før mødt påstande om, at flere "funktionelle lidelser" handler om problemer med fordøjelsen, og set i lyset af de erfaringer jeg selv har gjort mig de sidste par år, så tror jeg faktisk der er noget om det.

Desværre ved lægerne ikke nok om disse ting, så det er op til os selv, at finde ud af hvad vi kan tåle og ikke kan tåle, hvad der hjælper og hvad der ikke hjælper.
Og så er der åbenbart læger, som ikke vil erkende, at de ikke er dygtige nok og heller vil pådutte os en "funktionel lidelse".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat