Se enkelt indlæg
Gammel 28-12-2013, 02:42   #7
Tzari
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 05-06 2009
Lokation: vejle kommune
Indlæg: 209
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
Tzari er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Nøgne tær Se meddelelser
Det er vigtigt at du ved at det er dig der er til møde, og det er din partshøring...
en bisidder er med for at være din støtte, ikke for at komme med oplysninger.

Hvad skulle formålet være ved at have en psykolog med... vedkommende kan støtte dig, men er der mere du mener psykologen bør sige i forhold til mødet var det nok bedre at bede om det skriftligt så det kan blive fremsendt inden mødet og teamet kan have det med i deres vurdering.

Du har iøvrigt ret til at medbringe de bisiddere du ønsker, det kan kommunen ikke stille noget op overfor (andet end at de måske taler lidt pænere end hvis man kom alene !!!)

Hvis du vælger at tage en psykolog med er der sikkert faste regler i psykologernes overenskomst... bliv ikke overrasket hvis det er mindst 3 timer der afregnes for, plus transport.
Der udover kan der forekomme ventetid på jobcenteret, så det kan hurtig løbe op, jeg vil ikke blive overrasket hvis et sådan fremmøde kan koste 2500-3500 kr, og for de penge kan man nok godt få en psykolog til at skrive noget der tæller mere end et fremmøde.

Jeg forstår ikke helt det med at "affeje" en autoriseret psykolog kontra dig... for det er jo dit møde, ikke psykologens !
Det er dig de vil snakke med, hvis de vil høre "sagkundskaben" læser de det der er fremsendt.
Det møde jeg var med på sad jeg og citererede min psykolog og neurolog papirer og alligevel behandlede de mig som en møgunge der bare havde fået en fiks ide og bare PÅSTOD de ting jeg citedere
Tzari er ikke logget ind   Besvar med citat