Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2013, 20:14   #18
bruger2013
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 206
Styrke: 12
bruger2013 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af L.S. Se meddelelser
Jeg har en klar oplevelse af, at der blive spurgt ind til, om du har et liv udover praktikken, NETOP for at hjælpe dig, og beskrive situationen så fyldestgørende som muligt.

Fordi det vil påvirke det timetal der bliver besluttet på din arbejdsevne.

Så ved at undlade at fortælle noget om hvad du IKKE har energi til, udover praktikken, skyder du dig selv i foden.

Den smule du har beskrevet her, er NETOP hvad konsulenten fisker efter.
Jeg tror det er en fra systemet, der faktisk vil dig det godt - vær glad for det, det sker sjældent i disse tider!
Tak for dit svar. Hun er rigtig flink min JK. Jeg sendte hende også en mail efterfølgende aften om lidt mere konkrete detaljer. :-)
Jeg er bare lidt i tvivl om hvad man netop kan kræve, hvis man kan sige det sådan.
Jeg tænker andre er vel også godt trætte når de kommer hjem og har en travl hverdag samtidig med et fuldtidsjob, mand og evt. børn. Jeg har tidligere selv knoklet derud af og det har været en vigtig ting at tjene mine egne penge og have god økonomi. (det er det nok også for de fleste her i samfundet. )
Jeg kommer dog i motioncenter en times tid på mine fridage og det kan nogle gange give mig lidt dårlig samvittighed, da jeg måske burde bruge den energi på arbejde. :-) Jeg bruger motion som en del frirum. Det hjælper på mig megen uro og giver mig struktur som også er en af mine skånehensyn.
bruger2013 er ikke logget ind   Besvar med citat