Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2013, 18:02   #15
bruger2013
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-02 2013
Indlæg: 206
Styrke: 12
bruger2013 er ny på vejen
Jeg tror ikke det står skrevet et sted sort på hvidt nogle steder.

Det var egentlig fordi at job-konsulenten stillede mig spørgsmålet, om jeg overhovedet havde et liv udover praktikken. Jeg tror egentlig ikke helt jeg svarede på det da jeg synes det var svært, men så netop lige sad og tænkte på det herhjemme.

Jeg bliver nogle gange lidt i tvivl når jeg fx. høre fra andre der evt. har flex at de har været til det og det og det i weekenden, måske en hverdag eller lign.
Her skal det lige siges at det ikke er fordi jeg mener de ik burde have flex el. lign.!!! Der er jo også forskel på om det er fysisk eller psykisk.

Jeg klare min praktik så godt som jeg kan - det er vigtigt for mig at gøre det godt. Når jeg kommer hjem sker der ikke mere. Jeg savner nogle gange at ses med nogle venner og få lidt på opleveren, samtidig tænker jeg det er godt jeg bor alene så det er kun er mig der skal gå i mit rod hjemme, ikke skal lave mad til nogle, ikke være der for nogle. Jeg har ikke set venner eller familie(udover min mor og far ca. 1 gang om ugen) sådan rigtig side jul. Jeg orker samtidig ikke... Hvordan kan man være så ambivalent.

Sidst redigeret af bruger2013; 21-08-2013 kl. 18:04.
bruger2013 er ikke logget ind   Besvar med citat