Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2009, 00:42   #24
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Har tænkt mig at sende denne mail til dem.

Overskrift: Fattig forsøget at råbe tinget op

Har med stor interesse læst artiklen som jeg i øvrigt finder meget informativ når det omhandler arbejdsgange i folketinget, ligeledes har jeg fulgt debatten omkring emnet som er fulgt efter artiklen, har så siddet og tygget lidt over de forskellige indlæg, og derefter bestemt mig for også at give mit besyv med i debatten, stor var min overraskelse så da jeg loggede ind for at kunne skrive min kommentar og pludselig ikke kunne finde, den førnævnte, debat hvilket undrer mig en smule!!

Hvis tilfældet er at den er fjernet ved en fejl så er der jo ikke noget at gøre ved det.

Men hvis det forholder sig sådan at den er fjernet fordi at debatten har udviklet sig i en retning hvor det ikke lige passer ind i avisens image, så må jeg jo nok erkende at jeg herefter ser Dagbladet Information som en meget useriøs og meget farvet avis, en avis som ikke tør stå ved deres egene artikler, og som spilder både jeres egen og vi andres tid med overhovedet at tilbyde den form for debatter.

Dette skriver i i bunden af jeres hjemmeside:
Grundlagt 5. maj 1945 af Børge Outze. Dengang som nu uafhængig af partipolitiske og økonomiske interesser.

Hvis i ikke kan leve op til det bør fjerne denne tekst fra jeres hjemmeside

Mvh. blablabla


Prøv forøvrigt at søge på denne tekst der er copy paste fra debatten brug google og se hvad der kommer frem

Måske har man en stor telefonregning, tv kanaler fra hele verden eller andre lidt mere luksusprægede ting, som gør at rådighedsbeløbet bliver så lille.

Faldt samtidig over en lille ting ved at sidde og kigge på de debatter der stadig er aktive på information, ud af dem jeg har kigget på er der kun et par stykker der har mere end 10 kommentarer og de er alle ret harmløse for mig at se, den aktuelle debat havde da jeg så den sidste gang over 90 kommentarer, mange ret så skarpe hmm påfaldende eller er det bare mig

Sidst redigeret af Forsyg; 16-04-2009 kl. 01:14. Årsag: En lille google søgning+en observersion
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat