Se enkelt indlæg
Gammel 04-12-2009, 13:36   #527
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
GLADSAXE KOMMUNES BORGMESTER HAR PÅ GRUNDLAG AF LØGN OG BEDRAG, SABOTERET MIT FYSISKE LIV, RUINERET MIN ØKONOMI, OG FÅET MIG MISKREDITERET I RKI.

Citat:
helenekr: Eeeej det var da forfærdeligt!!!

Hvad koster sådan et gasfyr???

Måske kunne vi lave en indsamling, så du kan få et gasfyr....vi ka jo ikke ha' du fryser her til vinter!!!
Citat:
Maj-Britt: Hvis det er et Valiant gasfyr som mit, der står af om kort tid, så koster det ca. 43.000.
Det er et Valiant gasfyr fra 1995. HNG har målt, at jeg forbruger næsten det dobbelte af normalt gasforbrug, og på en ringere opvarmning.

Citat:
Hyanna: Hej Benny ... Hvis ret var ret, burde du sende regningen til et nyt gasfyr til Gladsaxe kommune, for de skylder dig en hel 'bondegård' i forvejen

Men da al almindelig og anstændig retsfølelse er en by i Rusland i det her land og ikke mindst i Gladsaxe kommune, vil jeg med det samme sige at jeg også gerne vil bidrage med et beløb til et gasfyr, og det ved jeg også Viper vil!!!!

Er der noget vi kan gøre for dig Benny? .... Har du nogen idèer, for du kan sq da ikke sidde uden varme?
Hvis jeg sender regningen til kommunen vil jeg bare få den retur med en bemærkning om, at jeg må låne i min Bank. Det kan jeg ikke sålænge jeg figurerer i RKI.

Det er jo i tidligere indlæg bevist, at Borgmester Karin Søjberg Holst svar er, som en by i Rusland.


Citat:
buster: du kan da ikke sidde uden varme!!

-og vil sige som Hyanna, det burde da være kommunen der hjalp dig med et nyt(findes der iøvrigt en § eller lign du kan søge efter apropos?)

Go idé m at lave en indsamling, har iøvrigt lige selv tilmeldt mig en gruppe på nettet hvor man forsøger at hjælpe en kvinde(længere historie) -så hvorfor ikke?

Hvad sir du til det, Benny, og er der nogen herinde der kan oprette en sådan og alt det der, for jeg er teknikmongol
Jeg vil påstå, at det som dansk statsborger ej skulle værte nødvendigt, at "søge"om ret til at have varme i mit hus. (handicappet eller ej). Det er Gladsaxe Kommune der har kørt mig i fallit!

Citat:
bam: hej Benny

det er bare træls at sidde uden varme, det hjælper ikke på alle skavankerne.

så hvis du vil have det og der er en der kan finde ud af at oprette en indsamling, er jeg med på at hjælpe.
I skal have mange tak for jeres hjælpsomhed, men også gøre opmærksom på, at vi som - det svageste led - gør os selv en bjørnetjeneste ved at samle ind og hjælpe hinanden når det offentlige begår fejl med "økonomisk vinding" til følge.

Derfor ønsker jeg ikke startet en indsamling til et nyt gasfyr til mig. Det er der hellere ikke tid til!

Når mit ønske er negativt er det også fordi, at hvis min bil går i stykker, og min vaskemaskine der køre på sidste vers går i stykker, vil jeg ikke gå tiggergang.

Lidt af de lån jeg nødvendigvis har brugt af friværdi i mit hus, skulle også bruges til maling indendørs, og anden vedligeholdelse af mit hus i årene fremover.


Mail af disse indlæg bliver sendt til byråd, politikere og andre medier med interesse.

Benny G
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat