Se enkelt indlæg
Gammel 23-05-2008, 00:30   #19
Birdie56
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Lokation: Nordjylland
Alder: 68
Indlæg: 36
Styrke: 17
Birdie56 er ny på vejen
Thumbs up Jeg følger flittigt med i din ansøgning

Hej Stoktoft.
Ja jeg blev lige meget nysgerrig og følger flittigt med i din ansøgning.
Men bliv ikke skuffet.
Jeg søgte om en trivselsbil primo juni 2005.
Desværre er min kommune meget langsom og kan slet ikke håndtere sådan en ansøgning.
Der gik lidt ekstra tid med at blive godkendt af myndighederne (embedslæge og de motorsagkyndige) pga. at jeg får morfin hver dag.
Men efter godt et halvt år gik godkendelsen igennem. Jeg skulle så op til en køretest hos den motorsagkyndige og den gik godt.
Jeg skal have en hel del ekstraindretning i bilen, da min venstre side ikke fungere.
Der er 7 punkter noteret i mit kørekort, som skal være i den bil jeg må køre i. Kørekortet skulle så fornyes efter 1 år igen. Helt okay.
Nu har jeg fået fornyet mit kørekort 2 gange, sidste gang her primo februar 2008 og igen for 1 år.
Men ak og ve.
Min ansøgning er stadig ikke gået igennem.
Den har været omkring det sociale nævn 2 eller 3 gange, hvor den er hjemvist til kommunen med den begrundelse, at der var masser af mangler i kommunens papirer.
Lige nu ligger den igen hos nævnet og har gjort siden medio januar 2008 og jeg har ikke hørt noget som helst.
Inden længe har jeg 3 års jubilæum - gad vide om ikke det 4 og måske 5 år også ryger på inden der kommer en afklaring.
På trods af at læger og speciallæger fortæller mig og skriver i deres afhandlinger/redegørelser til kommunen, at jeg så absolut kan få bevilget tilskud til bil.
Jeg går dagligt med krykker og rollator og kan ikke bruge off. transp. midler.

Så Stoktoft - jeg krydser fingre for dig og måske jeg kan lære lidt mere her.
Held og lykke.
Birdie56
Birdie56 er ikke logget ind   Besvar med citat