Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2014, 15:58   #7
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Det mest latterlige jeg har Hørt er en bekendt som fik afvide at hvis hun satte sine børn i aflastning i weekenden (børn som ingenting fejler eller er galt med) Ja så kunne hun jo sagtens komme videre i systemet da de så ville bevilge hende et 1 times fleks job, da de mente det var kriteriet da hun ikke kunne klare 1 times arbejde.......
Tror faktisk jeg har hørt noget lignende før, det er fuldstændig grotesk!

Citat:
Oprindeligt indsendt af Helich Se meddelelser
Jeg har været ude for en alvorlig arbejdsulykke der gør, at min korttidshukommelse er væk. Så mente min socialrådgiver seriøst, at jeg kunne komme på et kursus i 3 uger, vupti så vil jeg havde min hukommelse tilbage,
det ville jo være skønt at det var sandt. Men kommunens lægekonsulent mente ikke, at det kunne svare sig, da det ikke kan lade sig gøre.
Heldigvis at det var en fornuftig lægekonsulent i kommunen, samt min egen læge, men det er til at grine af.
Ja det er sgu latterligt

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
helt klart mødet i den sidste arbejdsprøving Sagsbehandleren siger målet er helt klart 37 timer. alle kigger på sagsbehandleren og der er helt stille. 5 min efter siger sagsbehandleren det ligner en pensionsag, men nu må vi se hvad den viser.
man har altid en holdning til man tager en anden

det blev også pension nogle måneder efter
Grin, der er da lige en forskel på at være arbejdsklar på 37 timer og så pension, godt du fik din pension!

Citat:
Oprindeligt indsendt af beha Se meddelelser
Jeg havde i vores gamle lejglighed trapper op til soveværlse og WC, der fik jeg en trappelift, da jeg havde et problem med den ringe jeg til hjælpemidel og fortælte at jeg havde et problem med den.
Vedkommen sagde til min kom den i en parkke og send det via post danmark, du har jo en postkasse du kan komme den i.
Der til siger jeg, at vi du havde at jeg skal pilde den ned og sende dem, med posten, hvor hun siger at det skulle ikke være det store problem med.

Så smed jeg røger på, og ringet til firma som sende en teknikker ud og skifte styre enheden, da jeg fortælte ham det grine han og sagde at det må være nogle store postkasser vi har her i området, og med en vægt på 35 kg, og at vi må ikke selv pinde dem ned, grundet strøm
Hun har da ikke vidst en pind om hvad det var en du snakkede om, hun har nok troet det var en eller lille dims, men godt du ikke begyndte at pille ved noget
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat