Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2016, 14:18   #27
simsons
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 147
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
simsons er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mogensmisser Se meddelelser
Jeg har modtaget skrivelse fra Ankestyrelsen, at min sag i Ankestyrelsen er genoptaget efter Højesteretsdom af 10. september 2015 og Ankestyrelsens principafgørelse 75-15.
Jeg har haft 2 ankesager - første fik jeg medhold i, at Kommunens afgørelse om stop af sygedagpenge var truffet på forkert grundlag. Jeg fik udbetalt en midlertidig ydelse, og påklagede kommunens afgørelse til ankenævnet. 2. gang gav Ankestyrelsen kommunen medhold, således at sygedagpengene reelt kunne være stoppet tidligere, men med en anden begrundelse, end den af kommunen anførte, første gang. Jeg kan ikke se andet end, at Kommunen er forpligtet til at udbetale mig sygedagpenge, indtil kommunen efter første ankesag, fremkom med en efter ankestyrelsens mening, rigtig begrundelse for at standse sygedagpengene.
Jeg skal bemærke, at jeg intet har foretaget mig, for at få sagen genoptaget.
Hej mogensmisser. Tak for dit bidrag her på tråden, som jeg iøvrigt ikke selv har startet Jeg har blot kommet med kritik i forhold til Ankestyrelsens praksis.

Interessant læsning at AST af egen kraft har genoptaget din sag.

Skrev Ankestyrelsen ordret at din sag er blevet - genoptaget efter Højesteretsdom af 10. september 2015 og Ankestyrelsens principafgørelse 75-15.?

Kan du uddybe de to forskellige ankesager du har haft - handler det om samme sag eller om to forskellige sager?

Hvilke begrundelse kom kommunen med i deres afslag, og hvilke anden begrundelse brugte Ankestyrelsen i deres fastholdelse?
simsons er ikke logget ind   Besvar med citat