Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2012, 16:38   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af anette29 Se meddelelser
Helenekr:


De regler du sætter op står ikke i det udlæg der er på forsiden af k10 !!!!!!!

Der står ikke noget om at man mister sin ledighedsydelse efter 2 år (dette ville jo også være urimeligt).

Jeg tror man skal passe enormt på "at puste til ilden" altså gøre folk unødigt nervøse.!!!

Vi ved INTET om hvordan det endelige resultat bliver!!!!!!

Der er ikke andet for end at vente til 1/1 2013 (eller hvornår de nu offeltliggøre den endelige reform)og slå koldt vand i blodet.....
Jeg ved sgu da godt vi ikke ved hvordan det endelige resultat bliver - det skriver jeg jo adskillige gange Så du begøver da ikke understrege det med fed skrift og udråbstegn.

Som jeg OGSÅ skriver, står det ikke på forsiden. Men det står i partshøringen - som ligger herinde et sted, og der henvises konstant til revalideringsstop i div debatter, både på TV, men også i aviserne......det er ligesom ikke mit påfund eller min ide til forslaget, så hvorfor blive knotten på mig - jeg kan da ikke gøre for det

Denne her er fra nogle dage siden..

- Jeg vil skyde på, at det, der sker med den nye reform, er, at de 26 procent meget vel kan vise sig at være dem, som bliver tilkendt flexjob i stedet for førtidspension, siger Carl-Erik Nielsen.

Og problemet med det er ifølge Carl-Erik Nielsen, at der ikke er nogen flexjob at få. Når der ikke er det, ender de på kontanthjælp. Citat slut.

Hvordan vurderer du så den sætning - hvis du regner med at ledige fleksere kan få ledighedsydelse til den dag de går på folkepension, eller forinden får et job???

- passer de udtalelser ikke i fin tråd med partshøringen om, at ledighedsydelse kun er for en begrænset periode, og efter periodens ophør, ryger man tilbage på kontanthjælp????

http://www.information.dk/telegram/313600

Sidst redigeret af Ninja; 18-10-2012 kl. 16:46.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat