Se enkelt indlæg
Gammel 19-05-2010, 17:56   #9
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
ja men hvis jeg huske rigtigt så hedder det samme løn eller hvad det hedder som på sygedagpenge.for har man ikke optjent ledighed ydelse hvism a har være i arbjde i 6 md og bliver fyret så kommerm an tilbage til den ydelse man var på inden man startede i flexjob
Hvor har du den oplysning fra Superkok, om at man vender tilbage til samme ydelse inden, man blev visiteteret som fleksjobber - og hvis man ikke har opnået 9 mdr´s ansættelse??
Du må gerne henvise til en lov og paragraf, for jeg kan ikke se det selv nogen steder.
For som jeg selv læser loven, står der kriterier for, hvornår man får ledighedsydelse, og intet om, at man får f.eks. sygedagpenge igen, hvis man var på det før, man blev visiteret som fleksjobber.
Ifølge loven står der, at hvis man ikke kan få ledighedsydelse, kan man få særlig ydelse............:

§ 74 f. Personer, der ved visitationen ikke har ret til ledighedsydelse, og som har en indtægt, der er mindre end det beløb, der ydes efter § 25, stk. 1, nr. 2, er berettiget til en særlig ydelse, mens de venter på et fleksjob.......

Så ovenstående paragraf betyder, at hvis man ikke har fået retten til ledighedsydelse, så er man berettiget til særlig ydelse, mens man er ledig fleksjobber.......
curls er ikke logget ind   Besvar med citat