Se enkelt indlæg
Gammel 22-04-2009, 12:18   #146
Stoktoft
Afhængigheds tegn af K10
 
Stoktofts avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-02 2008
Lokation: Struer kommune nærmere betegnet det skjønne THYHOLM
Alder: 50
Indlæg: 300
Styrke: 17
Stoktoft er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af lone t Se meddelelser
for bare kr. 194.990 får man en Fiat QUBO Dynamic pakket med ekstraudstyr som f.eks. aircondition.

Det er dælme billigt, guf håber du får stor glæde af den :-)
Jeg bliver jo så selvfølgelig tilbudt den billige af dem, nemlig Fiat Qubo Active, den koster 169,990, det er så prisen for manuelgear, med automatgear koster Active'n 25.000 mere altså ca. 194.000 kr. Vi smider så lige lidt oveni og tager Dynamic'en.

Glæder mig vildt meget, det skal jo så lige godkendes, at det bliver denne bil, men det er den ergoterapeuten indstiller mig til, og hun kunne ikke se, hvad de andre skulle ha' at indvende imod den. Så er næsten sikker, men ikke helt, vil jo ikke sætte min snude op efter noget, og så blive skuffet, så jeg tror på denne bil, den dag jeg har den skriftlige bevilgning. Håber I forstår hvad jeg mener, vi har jo alle prøvet at blive skuffet ikke?????

Næ nej, I ser ikke mig som surfer, meeeeen gad vide om de lækre fyre følger med bilen, mmmhhh :-D mums, nå nej dur nok ikke jeg er jo gift, meen samle appetit ude, og spise hjemme ;-)

Tak for alle hilsnerne.

Stoktoft
__________________
vær mod andre, som du vil, de skal være mod dig

Den, der begynder dagen med et smil, har allerede overvundet mange besværligheder.
anonym

Sidst redigeret af Stoktoft; 22-04-2009 kl. 12:21.
Stoktoft er ikke logget ind   Besvar med citat