Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2018, 20:06   #57
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
tvivler på at kommunen kan finde på nogle krumspring nu som kan gøre at de kan ignorere overlægens vurdering om at du ikke er rask, så du behøver formodentligt ikke at frygte noget lige nu.

Jeg har det selv sådan lige nu at jeg er flyttet til en kommune som indtil videre behandler mig godt, men selv om de ikke har forsøgt på noget så sidder oplevelsen fra min tidligere kommune stadig i mig og gør at jeg aldrig kommer til at stole på en kommunal medarbejder nogensinde.
Min manglende tillid gør at jeg optager samtlige samtaler med kommunen forsøger så vidt muligt at have bisidder med til mine møder og sørger for dokumentation for alt jeg afleverer og søger jævnligt aktindsigt.
Sørger for dokumentation for alt jeg gør og sikrer mig med aktindsigt så vidt muligt imod at de gør det modsatte af hvad de fortæller mig.

Ved ikke om det virker men det er så vidt jeg kan se det eneste vi kan gøre, at konvertere vores mistro til en slags kontrol så vi kan forsøge at holde dem i kort snor.

Det vigtigste af alt vi kan gøre er at klamre os til den hjælp vi møder undervejs, så længe som muligt og derfor synes jeg at du skal få al den hjælp du overhovedet kan ud af at den afdeling du er indlagt på har en socialrådgiver tilknyttet.
Derfor er det en god ting at du opsøger vedkommende i morgen og fortæller om dine bekymringer og ser hvordan vedkommende som jo har læst dine papirer fra kommunen og kender til din sygdom tolker din situation.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat