Se enkelt indlæg
Gammel 12-04-2011, 23:36   #1
Lotte68
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2010
Indlæg: 318
Styrke: 14
Lotte68 er ny på vejen
Tjekliste over læger og sagsbehandlere i København på privat besked.

Det har tilsyneladende lykkedes nogen at klage over den tråd jeg oprettede, som havde til hensigt at advare mod lovovertrædere i Jobcenter og deres samarbejdspartnere, så tråden nu er blevet slettet.
Men det er nu kun positivt, for det viser jo netop at de er rigtig bange for hvad der kommer frem om dem fordi de IKKE har rent mel i posen.

Men jeg har kopieret tråden og jeg har både gennem private beskeder og ved egen erfaring nu lavet en længere liste over hvem man skal holde sig fra.

Hvis nogen vil have listen kan jeg sende den på privat besked, eller hvis nogen har navne at tilføje til den, så skriv endelig privat besked til mig, så opdaterer jeg listen.
De som kritiserede tråden er udelukkede for at få oplysningerne, bare too bad!!! ;o)
alle andre er velkomne.

Men husk at begrunde ordentligt hvordan I ved pågældende personer er TERM-læger eller bryder loven.

Det vil på ingen måde fremgå af listen hvem der har tilføjet navne til listen, det vil blot være en meget nyttig tjekliste man kan benytte når Jobcenter vil indkalde en til en ny SB. eller en læge.
Lotte68 er ikke logget ind   Besvar med citat