Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2017, 16:55   #7
Domesticus
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2010
Lokation: Kbh.
Indlæg: 26
Styrke: 14
Domesticus er ny på vejen
Ja, jeg vil forelægge lovgivningen på området for min sagsbehandler.

Ja, jeg mener at et mindfullness kursus vil være ok for mig, men det vil ikke kunne fjerne min grundlæggende tilstand af angst og utryghed, højst mildne det lidt.

Rehabteamet skriver:
Ressourceforløbet vil indeholde aktiviteter, som skal støtte dig i at udvikle dine ressourcer. Vi har vurderet, at du har brug for støtte til udviklingen af dit helbred gennem en afklaring af diagnose om opmærksomhedsforstyrrelse.
Du skal selvfølgelig følge din behandling og eventuel behandling, hvis der findes yderligere diagnoser.
Vi vurderer, at du skal træne i form af yoga eller mindfulness, da du tidligere har haft glæde af Body Awarness terapy (BAT).


Jeg tænker at hvis jeg ikke følger den plan rehabteamet har lagt for mit ressourceforløb nøje vil det kunne bruges mod mig senere når jeg igen skal møde teamet når mit forløb er slut om ca. 9 måneder?

Min læge har jeg ikke talt med et stykke tid, så hans mening har jeg ikke om kurset, en psykiater som Jobcenteret har henvist mig til har diagnosticeret mig med A.D.D., men de oplysninger er ikke blevet brugt til noget.

Jeg er nervøs for at hele dette forløb (der har dette formål):
"Forløbet skal bruges til at udvikle din arbejdsevne og dokumenterer din arbejdsevne."

rent faktisk ikke fører til at jeg får afklaret min arbejdsevne, jeg har tidligere været i forløb hvor de progressionsrapporter der blev skrevet af 2. aktør firma var så mangelfulde at rehabteamet med lethed kunne afvise mit ønske om flexjob og sætte mig i dette ressourceforløb.

I Rehabteamet jeg mødte var der iøvrigt kun en person der sagde noget, resten var der bare.
Domesticus er ikke logget ind   Besvar med citat