Se enkelt indlæg
Gammel 31-05-2010, 13:58   #60
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Sikke noget hø !!

Hejsa,

Min sagsbehandler har hørt fået min sag retur fra lægekonsulenten.

Han mener, at der er behov for yderligere psykiatrisk afklaring. Han foreslår, at der bør sendes en kopi af statusattesten fra min psykiater videre til lægen der attesterede psykiatri rapporten fra psykiatrisk skadestue i marts 2009mhp. afklaring af om, der kan iværksættes yderligere behandling og i såfald hvilken.

Min sagsbehandler spørger mig efter flg. hvad jeg siger til det, hvis hun gør det !!!!???

Det var ikke lige den udmelding jeg havde drømt om overhovedet. Overlægen der skal vurdere min psykiaters rapport, kender jeg nærmest ikke og ved ikke om jeg talte med hende på psykiatrisk skadestue overhovedet. De har jo lavet en rapport der er helt til hestene, men dog endt med at henvise til min psykiater. Nu mener lægekonsulenten at hans rapport skal vises tilbage til dem.

Min psykiater har peget på at den behandling jeg får nu i form af psykolog samtaler er optimal, men det virker jo som om at lægekonsulenten efterspørger noget mere !!.

Jeg har besvaret mailen fra min sagsbehandler med, hvordan min sag ellers står og hvad hun vurdere heromkring !!??.

Hvis jeg skal opstarte en ny psykiatrisk afklaring, mener de vel at jeg skal i yderligere terapi ?. Spørgsmålet er så hvornår jeg kan indstilles til pension. Jeg tænkte bare §17 da jeg så det, men jeg er lidt på herrens mark, dahm det er hårdt når man ikke får de rigtige svar.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat