Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2013, 23:46   #14
MLT
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Indlæg: 118
Styrke: 13
MLT er ny på vejen
Jeg fik til en samtale med SB oplyst at lægekonsulenten pegede på medicinsk behanling , præperat samt dosis....

Dette overhørte jeg helt bevidst, fordi jeg ved han ikke burde ( må ?) udtale sig om specifik medicin....

For 1 uge siden havde jeg tlf opfølgning med min SB, her nævnte hun intet om medicin, men havde dog skrevet det på referatet af tlf samtalen ?!.....

" MLT bør drøfte evt behandling med medicin XXXXX hos klinikken jf. udtalelse fra lægekonsulent ! " ....

Jeg er målløs. Han har aldrig mødt mig- havde han det ville han vide jeg ikke tåler nævnte mærke, samt at det ingen virkning har på min diagnose, det dækker bredt 3 andre ting, men intet af dette lider jeg af ...

Sååå jeg drøftede medicinen med klinikken og bad dem om yderligere at udskrive : blodfortyndene, gigt medicin, penicillin samt noget for forhøjet blodtryk..... Behandleren kiggede noget på mig , og jeg kiggede tilbage og svarede... nå ja, men hvis jeg i forvejen skal tage et præperat for noget jeg ikke fejler, så kan jeg lige så godt starte op på de andre også I TILFÆLDE af jeg skulle blive ramt af noget af det i fremtiden, så er jeg da dækket ind medicinsk....

jeg er ærlig talt P...... sur over deres skralten og vralten med folks helbred.
MLT er ikke logget ind   Besvar med citat