Se enkelt indlæg
Gammel 20-08-2012, 20:39   #3
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg er ked af at høre at du har det dårligt på din arbejdsplads, men altså - seriøst - du kan da ikke mene i ramme alvor at det er et grundlag til at søge førtidspension?

Det er ikke for sjov når man ikke fungerer på en arbejdsplads, men man må også selv forsøge at gøre noget ved det. Fortæl dine kolleger og leder hvordan du har det, og hvis det ikke ændrer noget må du jo overveje at søge et andet arbejde. Noget er du jo nødt til at gøre. Men førtidspension er altså ikke løsningen
nej" TASSI !!

grunden til det med førtidspension er,at jeg igen" og igen" altid kommer ned i det dybe hul. og bedst" som jeg ALTID" er kommet op af det går det galt igen. og så er det tilbage på midicin mod angst og m.m depprasion. og det har stået på i over 10.år nu. jeg døjer lidt med social angst i Store" kolegiale henseender. (( autoiteter. )) eks. sagsbehandlere,læger,jobksulenter m.m og det har altid været sådan når det handler om lige presis" de mennesker der styrer mit liv,hvis du ved hvad jeg mener. ellers er jeg socialt" velfungerende" ved alle andre lejlighedder. så det er meget psygisk" bestemt. jeg har jo epilipsi. og jeg døger meget med anfald når jeg har det sådan. jeg har mindst" mellem 10-15 anfald om dagen når jeg har det psygisk dårligt.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat