Se enkelt indlæg
Gammel 21-03-2017, 01:14   #429
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Ja. ak økonomi vægter højere end mistrivsel og voksnes misbrug af de børn uden stemme og retigheder.

Jo kære Peter.De er ikke direkte onde,men udfaldet er ondt.

Jeg kan aldrig lade være med at sammenligne med Tyskland, (som i den grad har taget ved lære) og for den sags skyld andres landes systenmatiske menneksefjendske politik,
.
ja jeg ved godt at man kal være varsom med at sammenligne Grækenlands Junta, Østtysklands stasi og for ikke at tale om Nazi Tysklands systematiske udryddelse af anderledes tænkende med Danmark.

Der er vi slet ikke endnu, men hvis vi ikke passer på så ender vi der og hvis vi skal gå uden for europa, så kan man nævne pol Pot, og så er menneksehedens inhumanitet beskrevet så vi alle bliver klar over hvilken uhyggelig race vi tilhører.

Når jeg f.eks skriver om filmen, Unrest og en bruger herinde kun har en kommnatar, som er kritisk tænker jeg.

Dette er et bevis på menneskets forfald. -Det er en stemme,som har det svært med at føle for andre mennekser. Dette er en stakkel, og jeg kan ikke hjælpe vedkommende.

Alle disse røster er også de røster der bestemmer vores lands tankegnag og de har jo også ret til at være her.

inger støjbergs kagestunt ikke at forglemme.

i min vennekreds hedder hun Inger Føjberg, men de fleste danskere elsker hende. Det er fame uhyggeligt.

Sidst redigeret af vasen; 21-03-2017 kl. 01:27.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat