Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2016, 14:47   #4
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Rotnase Se meddelelser
Det er jeg ikke dårlig nok til - altså flexjob. Jeg er vurderet til at kunne arbejde på fuld tid og min praktik har vist at jeg kan arbejde 30 timer om ugen - så det tror jeg ikke kan lade sig gøre.
Ja, du har arbejdet 30 timer i din arbejdsprøvning, men samtidigt skriver du "og kan mærke at hvis det er sådan jeg skal leve mit arbejdsliv fremover så bliver jeg slidt op" når du skriver sådan lyder det som om du knokler på og viser for mange timer.

Nu ved jeg ikke om det kun er i dette fag du har det sådan eller om det er sådan i alle, men du bør have for øje kun at vise de timer du fremtidigt kan klare og have et liv ved siden af jobbet.

Jeg har været sygemeldt og knoklede på for at komme tilbage i fuld tid for at kunne beholde mit job, så jeg har forsøgt i ca. 1½ år at holde mig i gang på for mange timer og det har ødelagt helbredet endnu mere, pas nu på ikke at gøre samme fejl.

Har du skrevet dagbog undervejs ?
Har du mærket helt inde i det inderste om du de næste 5-10 år vil kunne klare det ?
Hvordan har du det når du kommer hjem og i weekenden ?
Hvis alt energi bruges til at hvile ud til næste arbejdsuge og du ikke orker noget andet, så har du med sikkerhed overdrevet.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat