Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2012, 19:54   #4
MarianneNM
Klart Afhængig af K10
 
MarianneNMs avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2011
Lokation: Vrå, Nordjylland.
Alder: 60
Indlæg: 432
Styrke: 14
MarianneNM er ny på vejen
Vi var ude for at vi ikke fik tilsendt en aktindsigt vi havde bedt om i efteråret. Kommunen påstod hårdnakket at brevet var sendt - det var ikke deres problem at vi ikke havde fået det.
Efter en del diskussion om emnet kom der så lige pludselig to sæt af den omtalte aktindsigt - med helt friske poststempler. Men kom ikke og sig at kommunen laver fejl.

Men fejlene laver de nu alligevel. For et stykke tid siden blev vi kontaktet pr. tlf. om at kommunen desværre var blevet kontaktet af en anden borger som havde modtaget papirer fra min mands sag med personfølsomme oplysninger. Hun var sku ikke så ond i mælet denne dag som hun havde været da jeg tidligere havde snakket med hende om pensionssagen. Jeg sagde så til hende at hun så måske skulle tro på mig når jeg sagde at der var breve som jeg ikke havde modtaget fra dem. Hun forsøgte derefter at snakke sig fra at sende mig en skriftlig redegørelse på denne grimme fejl - men naturligvis forlangte jeg at få det på skrift - jeg er ikke helt lam i roen.
Marianne
MarianneNM er ikke logget ind   Besvar med citat