Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2010, 14:32   #189
maybeline2you
Afhængigheds tegn af K10
 
maybeline2yous avatar
 
Tilmeldingsdato: 07-04 2010
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 356
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
maybeline2you er ny på vejen
Hejsa Peter... jeg er da imponeret over det drive du har på, at få kommunerne til at overholde retsplejeloven §3 Stk. 1-2-3 Osv.

Jeg syntes du, hvis du orker det skulle se lidt på svartider i Vesthimmerland Kommune ... for de er vist heller ikke i orden

Jeg kan oplyse om, at jeg selv venter på svar vedr. genoptagelse af sygedagpenge og har ventet i over 5 mdr. Jeg har flere gange udbedt mig svar om, hvornår jeg kunne forvente en afgørelse.Jeg har rykket sagsbehandler, teamleder og forvaltningsschef, men har endnu ikke modtaget svar.

Forvaltningsschefen gider ikke engang kvittere for modtagelsen af min mail og man har den politik, at når man retter henvendelse igennem hovedpostkassen, skal man som borger selv bede om, at modtage svar på henvendelsen iflg. Allan Bach Sørensen

Vesthimmerlands Kommune
Ledelsessekretariatet
Himmerlandsgade 27
9600 Aars

Tlf: 9966 7006
e-mail: [email protected]

Det syntes jeg er ualmindelig dårlig services. Grrrrrrr!!

Men hvad burde mit næste træk være ?
1. Kontakte Borgmesteren
2. Kontakte Statsforvaltningen, som føre tilsyn
3 Gode forslag modtages

Vh M2y
__________________
__________________
"En person, som kan drive sig selv videre, når anstrengelserne bliver smertefulde, er den person, som vinder." @R

Billedet skal ses som en protest. Jeg er ikke "den lykkelige ejer" af en pitbull terrier, men jeg kan godt gå fra venlig skødehund til Aggrasiv Pitbull Terrier, på 0,5 og bide fra mig
maybeline2you er ikke logget ind   Besvar med citat