Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2014, 01:52   #44
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Helenekr; Forstår ikke at din bank har givet dig lov, til at opbruge, et så stort beløb, samtidig med at du var på kontanthjælp?
Jamen popiae, det var jo værre - jeg fik jo ikke kontanthjælp, men var nødsaget til at leve af kassekreditten!! Det var de ENESTE penge jeg havde Jeg blev jo afvist på kommunen, fordi jeg havde kassekreditten.

Banken vidste jo jeg kun havde kassekreditten og at jeg engang kun ville have kontanthjælpen at betale tilbage med. AT jeg så ALTID efterfølgende har passet afdragene, er en hel anden sag, der var jo penge nok når alt blev regnet sammen. Så lige der havde bankrådgiveren regnet rigtigt. Han blev ved at fastholde, at jeg stadig ville have råd til afdragene SELVOM jeg røg på kontanthjælp. Og det holdt Gudskelov stik.
- og så havde jeg til sidst så 10.000 kr, på kassekreditten, som jeg godt måtte have stående, så jeg endelig kunne søge kontanthjælp.

Det værste har faktisk været efterveerne, og det faktum, at jeg stadig har MANGE år tilbage til at afdrage i. OG, jeg forstår til dato IKKE, hvordan det kan være lovligt, men har opgivet. ALLE henviste til §14 lige fra kommune til retshjælp - og hvad kan man så gøre....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat