Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2010, 15:03   #1
HJD
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
HJD er ny på vejen
Jeg har virkelig brug for rådgivning

Hej.:confu sed:

kan jeg sygemeldes?????
Jeg er i virksomhedspraktik i 13 uger, afsluttes af Kommunen d. 31/7-10 og åbenbart ikke mulighed for forlængelse, har ihvertfald fået de afsluttende papirer og skal overgå til A-kassen på ordinære vilkår.
Jeg er sygemeldt med en dårlig skulder og er blevet opereret uden effekt, mine sygedagpenge kan ikke forlænges mere da den er blevet det 2 x 26 uger..ialt 2 år.
på grund af sagens omfang og tilstand er jeg gået ned psykisk og har envidere fået udtalelse fra arbejdsmedicinsk at jeg ikke vil kunne komme på arbejdsmaked på ordinære vilkår..samt jeg at har fysisk, psykisk og socialet reduceret funktionsniveau pga. af min nuværende tilstand, smerte og uafklaret situation.
jeg tør næsten ikke trække vejret...kan jeg sygemelde mig med en depression, som min læge gerne vil, men jeg har ikke turde, da jeg er bange for at miste min økonomiske baggrund......virker lidt overskueligt, mangler en uvildig rådgivning, og håber dette er forståeligt og tlf kan komme på tale hvis der skulle være en der kan hjælpe. VH HJD
HJD er ikke logget ind   Besvar med citat