Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2013, 10:54   #12
LineCK
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-09 2013
Indlæg: 7
Styrke: 0
LineCK er ny på vejen
Det var netop under praktikken at jeg indså, at intet som man lærer på skolen, kan sammenlignes med virkeligheden. Desuden er jeg ikke typen der lærer ved at læse bøger, og netop også derfor skriver jeg her, for at blive klogere :-)
Noget vi dog lærer meget om er helhedssyn og kommunikation.
Netop kommunikationen er jo afsindig vigtig, og også formidlingen. Selv jeg forstår ikke altid de fine ord, som vi gang på gang bliver bedt om at bruge, da det jo giver en højere karakter ved en eksamen. Men vi ved jo alle godt, at "den almindelige borger" hellere vil være fri for fremmedord, og have fortalt tingene så de er til at forstå. Når vi er ved lægen, vil vi jo også helst være fri for de latinske navne...?

Hvad der for en politiker ser fint ud på papiret, fungerer ikke altid i praksis. Når flere mennesker skal ind over en sag, som f.eks. læge, psykolog osv, så trækker tingene jo ud. Jeg synes ikke det rimeligt en sag kan trækkes så langt ud, Gisne, og håber da du når dit møde inden 2014? :-/ hvis så bare nogen var blevet klogere i mellemtiden?

Som du skriver, Sauer1, så er det også min frygt, at sagsbehandlerne er marionetdukker, som handler ud fra hvad der bliver dem pålagt.

Derfor er mit spørgsmål også, om der er nogen af jer som føler, at jeres sagsbehandler ikke er på jeres side, som ikke lytter til hvad I siger? Eller kæmper jeres sagsbehandler for jeres sag, forstår jeres situation, og anerkender hvad du kan eller ikke kan?
LineCK er ikke logget ind   Besvar med citat