Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2013, 11:52   #18
flexmania
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 05-02 2013
Indlæg: 59
Styrke: 12
flexmania er ny på vejen
Fejlbehandlet fordi min sag ikke kom til lægekonsulent.

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Alt det der med, at de rent faktisk kun må oversætte lægepapirer er ikke sådan virkeligheden på kommunen fungerer.
Det burde dt berstemt heller ikke være, det ville være en af de større misforståelser.

Fra min egen sag kan jeg bare sige at jeg slæbte runde på en forkert diagnose i mange år, jeg opdagede tilfældigt at sagsbehandleren som jeg taler med årlig i forbindelse med min hjemmevejleder, havde holdt fast i en diagnose som blev givet for 12 år siden, efter 3 timers indlæggelse på psykiatrisk afdeling (diagnosen kræver at symptomerne har været til stede over 2 år for at stille diagnosen)
Havde den sagsbehandler gidet at rejse sig og anbringe sagen på lægekonsulentens bord havde jeg været skånet for megt fra kommunens side.

Jeg har en bipolar lidelse, den vrede udgave, og det blev forvekslet med udadproicerende personælighedsforstyrrelse, det betød fejlbehandling og misforståelser i alle åren.
som ssagt en lægekonsulent ville have fået trævlet den sag op, og jeg havde undgået utallige beskyldmninger om at være uartig, når det faktisk skyldtes a-typisketræk fra mani.

Første gang jeg faktisk så min egen diagnose hos en anden, var i de udsendelser der er på DR nu om historiske patientjournaler... udsendelsen om "dårekisten", det er mig hvis jeg ikke bliver behandlet for mani.
flexmania er ikke logget ind   Besvar med citat