Se enkelt indlæg
Gammel 20-11-2011, 18:03   #1
stinni
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-05 2010
Lokation: Herning
Indlæg: 22
Styrke: 14
stinni er ny på vejen
Jeg er meget forvirret.........Hjælp

Hejsa
Jeg har skrevet herinde før men ved desværre ikke hvordan jeg skriver i mine tidligere indlæg Sorry

Sagen er den at kommunen stoppede mine sygedagpenge d.30.aug. 2010, hvilket jeg selvfølgelig klagede over og den røg i Ban. som behandlede sagen og de mente det var anden aktør og kommunen skulle derfor træffe en ny afgørelse.

kommunen var ikke enige med Ban og derfor blev min sag og ca 38 andre sager fra Herning sendt til Ankestyrelsen......men samtidig med det sender kommunen mig en ny afgørelse, hvor de fastholder den beslutning som tidligere anden aktør havde truffet, hvilket jeg selvfølgelig os klager over som så os ryger til Ban (2. gang) og forventer en afgørelse ca uge 10 (har lagt i Ban ca 35uger)

Det jeg så bliver forvirret over er, at jeg i går d.19.11.11 modtager en partshørring fra kommunen pga. der er kommet svar fra Ankestyrelsen som har slået fast, at det var anden aktør der stoppede mine sygedagdagpenge d.30.aug. men en af kommunens ansatte havde jo sendt mig en ny afgørelse, hvor de fastholdt afgørelsen og det er det der pt. ligger hos Ban.

Skal jeg reagerer på denne partshørring. Der er jo intet nyt i partshørringen, hvilket jeg ikke forstår, da jeg har været i en ny arbejdsprøvning som jeg stoppede d.04.11.11 (var der 6mdr) var der 4timer om dagen man,tirs,tors og fre, der er intet skrevet om det, den er stort set bare kopieret og det er samme sagsbehandler som traf en ny afgørelse efter anden aktør havde stoppet sygedagpengene.

Hvis I ikke forstår mit indlæg skal i endelig bare stille spørgsmål for jeg er I vildrede.

Jeg har fagforeningen med på sagen og vil kontakte dem i morgen, men kunne være rart hvis nogen kunne hjælpe mig så jeg forstår hvorfor jeg har fået en ny partshørring.

Jeg magter ikke at sku vente i evigheder på en ny afgørelse fra Ban. den afgørelse de kommer med her forhåbentlig inden jul, er vel ok, det omhandler jo det samme, som en ny klage ville gøre, bare at der så ville være endnu mere pga. jeg faktisk er så lagt at jeg skal ind til sagsbehandleren fra kontanthjælpsafd. på onsdag og have opdateret ressourceprofil og de skal så afgøre om det er flex eller ft. pension

Håber nogen kan svare mig

mvh.
Stinni
stinni er ikke logget ind   Besvar med citat