Se enkelt indlæg
Gammel 21-07-2019, 23:55   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.676
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Foreløbige svar fra Facebook.

Standby ordningen bevilges kun ved livstruende tilstande, så når borgeren når til de 22 uger og tilstanden er uændret bliver borgerens sygedagpenge forlænget på paragraf 27 stk 1 nr. 5 livstruende sygdomme i sygedagpengeloven.
1


Peter Hansen Tak, for svar. Man undres over den slingerkurs i netop et cancerforløb, hvor eksterne ( hvem mon?) godkender kommunens sagsforløb og sygedagpengestop, ikke-sygedagpengestop, sygedagpengestop og nu forlængese. http://www.k10.dk/showthread.php?t=36878 Hvor mon Ankestyrelsen er henne? Politikerne, ja de er væk og gemmer sig i Folketinget. Ankestyrelsen, tillid? http://www.k10.dk/showthread.php?t=31037 Triste og vrede hilsner til Folketinget og reformpartierne 😠

....det siger ankestyrelsen nej til men hvordan kan det lade sig gøre når behandling ikke er afsluttet operation ikke overstået fik frataget sygedagpenge fra 1/1 operation sat til 10/1 blev udsat til 1/2 så jeg skal betale for sundhedsvæsnet ikke kan overholde behandlingsgarenti forundersøgelser 1,5 år og ente i jobafklaring under operation i hjernen og fuld narkose kommunen fik 67000 kr for at flytte mig men rask var jeg jo ikke da jeg mælde mig rask blev de ved at ringe om jeg nu var sikker på jeg kunne arbejde da de ringede for 4 gang fik de at hvide de faktisk forstyrede og jeg var på arbejde ingen læge vil skrive under på hvordan det bliver i fremtiden når man ikke er opereret inu for så kan de jo hænges ud

..... alle der er indlagt skal havde sygedagpenge når de er tilknyttet arbejdsmarkedet om det som ledig på arbejdet eller på bistand alle min mening

Stand-by ordning har ikke noget at gøre med forlængelse af sygedagpenge.
Stand-by ordning handler om på hvilken måde man ønsker opfølgning/kontakt med jobcenter.

Mht forlængelse: En speciallæge skal ikke garantere at man kan vende tilbage, han/hun skal bare vurdere at det kan lade sig gøre. Ingen kan sige at det ikke kan lade sig gøre.
Ved kræft har man dog ret til forlængelse, uden tidsbegrænsning.

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat